pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, February 13, 2012

Panas!!! Ustaz Nasaruddin Mat Isa buat Anwar pitam

Ustaz Nasaruddin dengan lantang secara terbuka menghantam pemimpin yang menyokong keselamatan Israel,kerana Ustaz Nasaruddin berkata seramai 60 orang ulama dunia menyatakan jihad menentang Yahudi.walau pun seinci tanah yang di rampas rejim zionis itu adalah hak milik penduduk Palasten.

Dalam perjumpaan Ustaz Nasaruddin dengan pemimpin Hamas,,pemimpin Hamas berkenaan menyatakan kekesalan terhadap kenyataan Anwar menyokong keselamatan Israel.Ianya bagai satu tamparan hebat yang membuat Anwar pitam.

Pisau Kedah puji Ustaz Nasaruddin yang berani lantang bersuara menghantam mana-mana pemimpin yang menyokong Israel..Israel bukanlah satu Negara,kerana Israel tidak mempunyai tanah untuk di jadikan Negara..bagaimana Anwar boleh mengatakan Israel adalah satu Negara.ini membuktikan pengiktirafan Anwar terhadap Israel,dan menghalalkan darah-darah rakyat Palestin yang mengalir di atas kekejaman rejim zionis.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Al-Yasar said...

Sebenarnya negara Israel sudah lama wujud di alam nyata. 60 atau 6000 ulama pun memberi fatwa menolak kewujudan negara Israel, negara Israel tetap wujud juga,kecualilah jika umat Islam ada kekuatan untuk menghancurkannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog