pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, February 5, 2012

Jemputan sambutan Maulidur Rasul kepada semua

Sambutan di adakan di Madarasah Salihiah,Kanchut,kehadiran orang ramai amat di alu-alukan


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

botak said...

aku harap orang umno rajin-rajin lah pergi jemaah disurau atau masjid ditempat masing-masing.

ini aku tengok waktu maghrib pun masih bergebang dikepala simpang lagi.

yang dah beruban pun masih liar dgn masjid dan surau.

selamat menyambut mauludur rasul.

pisau kedah said...

aik,ni teguran berbaur politik,cara penulisan dapat agak siapa yang komen di atas ni,kalau nak buat teguran tak kira UMNO ka PAS..semua kena tegur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog