pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, February 1, 2012

Panas !!! MB Kedah nak kena singkir ????






Kalau mengikut situasi sekarang, Menteri Besar Kedah sudah diserang dari segenap sudut, penyerangnya pula bukan dari pihak kerajaan tapi pihak sebaris dengannya. Semua ini terjadi akibat dari kedegilan beliau untuk menarik balik hukuman yang beliau kenakan terhadap pelajar KUIN mengikut AUKU. Akta yang paling dibenci oleh golongan Mahasewel dalam negara kita.


Belum baca boleh klik 

Pas Sokong AUKU atau Kebebasan Mahasiswa?

Ostat Azizan sokong AUKU?

SAMM dan PKR kata Azizan MB Bebal

Apakah Ustaz Azizan bakal mengikuti jejak langkah Zulkifli Noordin dan Hasan Ali? Di pecat daripada parti kerana mengingkari arahan dan perjuangan Pakatan Haram?

Dalam isu KUIN dan AUKU ini, Ustaz Azizan langsung tidak mengaku kalah atau cuba menoleh kebelakang memikirkan perbuatannya.

Beliau begitu bertegas hinggakan beliau mencabar Pas Pusat untuk mengambil tindakan terhadap beliau.

Malah beliau juga menasihati Pas pusat atau pihak lain supaya berdiam diri dan tidak masuk campur dalam pentadbiran KUIN dan juga negeri Kedah.

Apakah Ustaz Azizan bakal menghadapi nasib yang sama seperti rakan-rakan lamanya dulu?

Sama-sama lah kita tunggu, apa yang akan jadi lepas ni.

2 comments:

Anonymous said...

Apa yg berlaku adalah, tanda tanda awal yg perlu difikirkan kalau PR berkuasa..

Allah dah bagi hint...

Fikirkanlah....

Malaysia akan kucar kacir sbb cara pemerintahan yg tak ada hikmah, jatuh menjatuhkan, satu pihak terlalu mengikut telunjuk pihak yg lain,tak tahu memerintah, mengangkat gay/peliwat jadi ketua mereka...

maka tunggulah balasan dari Allah..yg kita sedang lihat sekarang sudah dan sedang berlaku sekarang...

Johnson said...

oatat azizan kalau berenti pun dia bukan susah macam kita orang.hangpa tau ke dia punya pencen MB berapa?lumayan dia punya pencen.goyang kaki pun tak susah.yg susah ini puak cacing tanahtu la.

negeri kedah bukan sebarangan negeri.Kedah negeri kronik sikit.Pengundi sia bijak dan cerdik bukan bahlol macam orang lain.

Ostat azizan disenangi oleh banyak pihak sekarang ini.Lagi pula ostat azizan ni dia rasional dan tidak gelojoh.

sekarang suhu politik memang panas di kedah.Kepanasan suhu di kedah ibarat macam panas yg waktu pagi.Seronok dan mengembirakan serta segar.

Inilah bala dari Allah kerana PAS bukan parti Islam lagi.Begitu juga UMNO pun bukan parti melayu lagi.Bala juga kerana rasuah politik,maksiat,pecah amanah.balun bini orang,penipu,cakap bohong dsb nya dikalangan pemimpin Melayu.


Muhasabah lah diri .wahai semua pemimpin dan pengikut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog