pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, November 29, 2011

PANAS!! AKIBAT TEKANAN POLITIK BADROL BAKHTIAR BAKAL TINGGALKAN KEDAH!!


Dulu Azraai Khor bekas jurulatih pasukan Kedah yang diganggu dengan tekanan politik. Kini Badrol Bakhtiar pula dikatakan akan mengalami masalah yang sama seperti bekas jurulatih itu. Apa dah jadi ni?

Mc diberitahu, keluarga Badrol ni lebih kepada penyokong kerajaan pusat. Pro-BN. Sebab itu ada diantara pengurusan KFA (Persatuan Bola Sepak Kedah) yang sememangnya didalangi oleh kroni-kroni kerajaan negeri Pas, yang menekan beliau hingga dikatakan beliau mahu meninggalkan pasukan Kedah dan menyertai pasukan Johor.

Apa la punya baghal puak Pas ni. Si Badrol tu, merupakan pemain 'emas' dalam Malaysia. Kalau pasukan Kedah lepaskan Badrol, Mc percaya beratus lagi pasukan lain yang akan berebut-rebutkan beliau. Tolonglah wahai Pas, tolonglah asingkan politik dengan sukan. Sukan tu sukan la, politik tu politik la. Apa yang susah sangat?


Baik kerajaan negeri suruh saja, semua pemain Kedah wajib tandatangan borang masuk Pas, sebagai syarat utama untuk menjadi pemain Kedah. Kan senang tu..

Perangai orang Pas ni, dari dulu sampai sekarang memang tak pernah berubah. Sentiasa busuk hati dan busuk perut. Hidup hanya tahu berdengki dengan orang lain. Tak boleh tengok orang lain lebih sikit dari depa, lepas tu mula la nak potong jalan.

Badrol ada kontrak setahun lagi dengan pasukan Kedah. Kalau berterusan begini, Mc percaya Badrol akan tinggalkan Kedah dan menyertai Johor.

Sudah la pasukan bola sepak Kedah sekarang pun terkontang kanting. Lepas Badrol pergi nanti, rasanya lagi teruk kot.

Lepas Pas memerintah Kedah, projek sukan negeri dan bola sepak semakin merudum. Apa jua sektor dalam negeri Kedah, semuanya lingkup. Kecuali Balak saja la.. lain hanguih..

McTheory:
Bola sepak pun, nak di politikkan.. teruk-teruk!

2 comments:

Anonymous said...

Nak pi tengok funfair kat stadium darulaman.Mesti halal dan tak melalaikan sbb dianjurkan oleh parti Islam. Tapi risau jgk kot-kot ada ahli-ahli parti Islam buat demo bantah penganjuran. Thaghut...thaghut

Walinong Sari said...

Ini adalah di antara satu sebab sukan dui Malaysia susah hendak maju.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog