pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, November 29, 2011

Sejahtera Rakyat..Kerajaan Negeri Kedah tak telus terhadap rakyat negeri Kedah

RM 100 kepada pelajar dari setiap keluarga di Negeri Kedah.




Tak sepatutnya logo ini Kedah Sejahtera Nikmat Untuk Semua di guna pakai lagi di Kedah..dalam belanjawan Kedah "sejahtera Rakyat"..isu pemberian RM100 hanyalah kepada pelajar dari setiap keluarga yang mendaftar dengan e-Sinar...kenapa tidak semua rakyat Negeri Kedah?yang mempunyai anak yang masih belajar??kenapa perlu Kerajaan Negeri Kedah memberi syarat untuk mendapat bantuan RM100.Kenapa orang yang mendaftar e-Sinar sahaja rakyat Kedah?..yang bukan daftar e-Sinar bukan rakyat Kedah ka??,,dan tak berhak dapat bantuan ka?apa gunanya moto belanjawan Kedah "Sejahtera Rakyat".lebih baik gunakan belanjawan Kedah "Sejahtera e-Sinar" sahaja...Sebelum ni apabila Kerajaan Pusat memberi sumbangan RM100 kepada keluarga pelajar,,ada pihak dari PR rakyat yang busuk mulutnya menyatakan itu adalah untuk membeli undi kepada BN..tetapi tidak pulak kepada Kerajaan Negeri Kedah....setelah memberi RM100..

Di Sini Pisau Kedah nak cabar sesiapa sahaja siapa boleh bagi hujah..kenapa Pemberian RM100 kerajaan pusat di anggap membeli undi..dan pemberian Kerajaan Negeri Kedah bukan membeli undi?????

ada berani???

1 comment:

Blog 1 Malaysia said...

transformasi besar UMNO

Transformasi Politik Serahkan Keyakinan Rakyat

----------
Usul Penting UMNO - Orang2 Tua Kampung Bodoh Dan Tolol2
----------
"Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

Media BN Media Porno - Wartawan2 BN BODOH dan TOLOL TOLOL

Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BODOH ( dalam BN ) ...

Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

----------

Kamu jangan ingat kamu akan berkuasa selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan pandai dan bijak selama2nya..
Kamu jangan ingat kamu akan muda dan sihat selama2nya..

Tidak sama sekali!!

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh.... Kami akan ulang kembali ( repeat again - claim 100% ) dan tidak akan yang tertinggal untuk dilunaskan..

Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati generasi muda dan generasi muda baru..

Apabila kamu sudah jadi bodoh, apabila kamu sudah menjadi lemah, apabila kamu tua yang nyanyuk lagi bodoh, kami akan menggunakan semua kekuasaan, kepandaian dan kebijaksaan kami untuk mempergunakan dan memperbodohkan kamu sama seperti apa yang kamu lakukan untuk orang2 tua yang nyanyuk bodah dan tolol2 di kampung..

Tunggu saja hari tua kamu.. Cepat atau lambat, ia tetap terjadi secara jelas lagi nyata...


Ingat!!! Kami berjanji akan lunaskan semuanya.. Janji-janji yang sudah tertanam dihati setiap generasi muda dan generasi muda baru..



p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang BODOH dan TOLOL )..

--------------
Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


Babi Betul!

Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak

Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog