pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, November 25, 2011

PANAS!! EXCO SKANDAL KAKI MOHONG!!



Aku pedih hati menonton video sidang DUN Kedah yang baru berlangsung minggu ini ...

Seorang Exco yang kalau tak silap aku dimaklumkan bahawa beliau baru memasang "cawangan" hasil dari putik percintaan "kekasih gelapnya" telah menjawab seolah-olah PAS Negeri Kedah ni mengekalkan bilangan Pusat-Pusat Hiburan semenjak Zaman BN Memerintah dahulu, KONONNYA tanpa ada pertambahan baru (berlesen) setelah PAS Kedah memerintah negeri ini !

Memang haprak punya jawapan !

Dan aku agak pedih , kenapa puak Pembangkang DUN Kedah (YB dari UMNO/BN) buleh dok senyap tak melawan dalam hal ni ? Padahal Blog aku ni (AloQStaQBlog) dah berbuih mulut berulang kali mendedahkan pertambahan Pusat-Pusat Hiburan baharu HANYA DI BANDARAYA ALOR SETAR ! BUKAN DICAMPUR DENGAN LAIN-LAIN DAERAH SEPERTI SUNGAI PETANI & KULIM LAGI !!? ...

Bodoh punya PAS Kedah yang memerintah !
Kena la dengan Pembangkang DUN Kedah, aku rasa depa ni semua pun dok tidoq kot ?!

Tak study langsung bab nak lawan PAS Kedah dengan fakta mudah macam ni ! ... aku pelik sungguh laaa !

Elok laaaaa dua-dua puak hangpa ,
Satu Geng tu menipu kuat,
Satu Geng lagi ni nganga kuat, semua sunyi sepi kena tipu depan-depan muka !

Sambung Baca Sini

1 comment:

Anonymous said...

melayu printah , melayu bangkang...pakat2 tidoq aaa....

coba melayu, printah cina bangkang.... baru tak lena tidoq..

tapi cina printah , melayuu bangkang.... cina tidoqq...

muahahaha.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog