pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, April 8, 2012

Video terpanas!!!! Hasan Ali melondeh Tuan Ibrahim untuk di lacurkan



Siapa Sangka Tuan Ibrahim Mengkhianat Dalam Diam

Sebuah cerita yang mungkin tidak ramai mengetahuinya. Ceritanya bermula semasa kedatangan Tuan Ibrahim ke rumah Hasan Ali semasa  hendak dipecat. Sebagai mewakili PAS pusat, Tuan Ibrahim memuji-muji segala usaha yang bersungguh-sungguh Hasan Ali memerangi gejala murtad, maksiat, arak dan memperjuangkan hudud demi menegakan Malaysia sebagai sebuah negara islam. Tertapi pada akhir ayat bukan sekarang untuk diperjuangkan. Anda boleh turuti apa yang diceritakan YouTube Hasan Ali.

Persoalannya adakah ini kerana perjuangan Pakatan Haram lebih utama dari prinsip menegakan perjuangan syiar islam. Inilah bukti yang terang-terang tampa siapa sangka Tuan Ibrahim mengkhianat dalam diam dan bukan setakat itu. Ini juga membuktikan bertapa PAS sanggup mengkhinati pengikut setianya dengan janji-janji palsu. PAS mendustai prinsip perjuangan asal mereka.

Ini juga bukti kenapa Hasan Ali di pecat, ianya bukan kerana salah laku tertapi kerana menghalang gerakan Pakatan Haram yang diterajui siapa? Kalau bukan Ambiga, Kalau bukan Guan Eng, Kalau bukan Anwar dan ramai lagi kafir harbi yang tidak penah akan membenarkan perjuangan negara Islam yang digembar-gembur PAS selama ini. Inilah rentak permainan halus mengkhianti umat islam dengan kata mereka pembena masyarakat melalui jalan islam. Sepatutnya berkatakanlah kepada yang benar, yang mereka rela menurut Ambiga, Anwar dan Guan Eng kerana mereka ini lebih menjanjikan Putrajaya dari memikirkan Qada dan Qadar Allah dan janji-janjinya Allah. 
baca selanjutnya :- di sini

1 comment:

Anonymous said...

walau pun ekor serban meleret kekaki mereka2 ni sanggup menipu lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog