pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, April 17, 2012

Panas !!! Cabaran buat bakal Perdana Menteri PAS yang bengap dan munafik




Di sini Pisau Kedah hendak mendesak dan mencabar Mahfuz kemukakan bukti yang dia mengatakan Pulut Kuning tiga lapis yang UMNO tempah dalam satu program berharga RM19,000.00..Pisau Kedah nak tau juga Pulut Kuning yang berharga RM 19,000.00 ni rupanya macam mana??

Pendedahan Mahfuz mengatakan Pulut Kuning dalam satu program UMNO berharga RM 19,000.00 telah di lakukan di Kompleks Hijau kuning,Alor Setar pada 06 April lalu (klik sini).namun sehingga kini,masih belum ada bukti di kemukan Mahfuz.apakah Mahfuz mahu di katakan Ahli Parlimen yang munafik,suka menabur fitnah?

Sekiranya nak buat menipu pun agak-agak la,belum pernah dengar lagi Pulut Kuning yang berharga RM19,000.00.apakah pemikiran macam ni nak jadi Perdana Menteri Malaysia???rasanya Pisau Kedah pun tak sangup nak duduk Malaysia kalau dapat Perdana Menteri sebodoh Mahfuz ni..Perdana Menteri Munafik.

sekadar hiasan.

Pisau Kedah :-
Bawa-bawa bertaubat orang tua mangkuk ayun oii,sampai bila hang nak hidup dengan mengfitnah orang??kalau hang kata tak fitnah,,minta hang buktikan dahulu Pulut kuning yang berharga RM 19,000.00 tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog