pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, April 10, 2012

Pendedahan Panas!!!! Cristiano Ronaldo bakal menyaman pihak penganjur BERSIH 3.0???



Dengarnya beberapa peminat setia Cristiano Ronaldo ingin membuat laporan polis kerana mencemarkan gambar Cristiano Ronaldo. Kemungkinan ada pihak ingin mendesak pihak pengurusan Cristiano untuk menyaman mereka yang terlibat dengan #Bersih3. 


Selain daripada itu tentangan hebat daripada warga Kuala Lumpur dan para peniaga dan mereka yang mecari rezeki di KL sudah mula kedengaran. Apapun sebagai rakyat Malaysia terutamanya mereka yang beragama Islam yang mahu menyertai #Bersih3 perlu tahu pendedahan ekslusif rakan Keris, blogger Pisau :

Himpunan Bershit yang bakal diadakan tidak lama lagi disahkan menerima bantuan kewangan daripada luar,setakat ini berdasarkan maklumat yang diperolehi dana 10juta USD telah diperolehi oleh pejabat PKR.

Banyak anasir yang terlibat didalam himpunan ini datang dari pelbagai fahaman,dengan LGBTnya,Puak liberal dan plural,ada yang membawa fahaman sosialis dan juga ada yang mengambil peluang untuk berdakwah agama mereka kepada orang Islam.


Lambang bersih 3.0 ada 'salib' - menyokong bersih sama menyokong kristianisasi. secara halus mereka menyebarkan kristian di kalangan orang melayu/islam...hati hati lah niat jahat mereka...


Himpunan ini adalah satu tindakan preamptive atau persediaan haprak pakatan untuk menghalalkan rusuhan dan revolusi selepas PRU13,Laporan yang diperolehi daripada ibu pejabat DAP ,hasil kajian dan analisis mereka PRU13 nanti DAP adalah parti yang dominan didalam pakatan manakala PAS dan PKR akan kalah teruk. BN akan memperolehi kemenangan dan hampir kepada 2/3.

Maka justifikasi untuk mengadakan rusuhan seperti mana yang dikatakan oleh Anwar ,pakatan harus ke Putrajaya at all cost maka persepsi harus dimainkan lebih awal agar rakyat tidak percaya keatas sistem pilihanraya dinegara ini.

Haprak Pakatan sedar mereka akan kalah pada PRU13 nanti.Mereka akan menuduh kekalahan mereka berpunca daripada pilihanraya yang tidak bersih. Ingatlah walau ramai mana pun yang turun ke himpunan haram ini,ia tidak melambangkan suara majoriti. Rakyat memerhatikan dengan jelik politik gampangan haprak pakatan. Mereka akan dihukum pada PRU13 nanti.

Kepada haprak pakatan,Pisau nasihatkan jangan terlalu syok sendiri kononnya rakyat berada dibelakang kamu,sebenarnya rakyat sudah nampak siapa haprak pakatan yang mahu menghancurkan negara.

Selamatkan Malaysia daripada Haprak Pakatan...!!
Pisau.Net

1 comment:

Anonymous said...

ADA GAMBAR SALIB?NIE SYARAT DARI PENGANJUR KER??HAHAHHAHHA CRISTANO PUN GELI NAK PEGANG SPANDUK BERSIH TUE...NASIB BAIK SUPER IMPOSE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog