pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, April 4, 2012

Panas !!! Kerajaan Negeri Kedah perlu perjelaskan pada rakyat Kedah berkenaan isu Kolej Universiti Insaniah yang di pengurusi Azizan Menteri Besar Kedah



Ustaz Azizan harus bertanggung jawab dalam ISU KUIN. Selaku Pengerusi KUIN, beliau seharusnya menjawab persoalan kenapa KUIN boleh berhutang kepada seorang kontraktor bernama Shaik Faisol. Pengambilan pelajar oleh KUIN tidak pernah terjejas. Tetapi Mc difahamkan ada yang tak kena dengan sumber kewangan KUIN sehingga sanggup BERHUTANG, menjejaskan nama baik Universiti terbabit dan memusnahkan perniagaan seorang usahawan bumiputra.


Takkan Ustaz Azizan dan pengurusan KUIN hanya mahu berdiam diri dalam soal ini? Tidakkah ada rasa malu dan tercabar apabila KUIN di SAMAN RM3 JUTA? Mungkin pihak Pengurusan KUIN mahu mengatakan ini semua konspirasi UMNO atau kerja fitnah UMNO yang mahu menjatuhkan reputasi KUIN dan Ustaz Azizan sebagai Pengerusi Lembaga Pengarahnya?

Bagaimana pula dengan Shaik Faisol? Takkanlah beliau menyaman atas dasar fitnah? Beliau hanya mahu menuntut haknya semula. Boleh baca detail kat SINI. Apakah ini cara pengurusan Islam? Apakah ini cara pentadbiran Islam.








Bukti Selanjutnya :-klik sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog