pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, April 13, 2012

Eksklusif!!! Pertembungan antara NGO-NGO dan Pakatan Haram di Sungai Petani













PERKASA dan NGO-NGO Kuala Muda/Sungai Petani hari ini telah mengadakan bantahan terhadap BERSIH 3.0,di Jam Besar Sungai Petani,dalam masa yang sama Pakatan Haram juga membuat demonstrasi bantahan terhadap LYNAS,kejadian ejek mengejak telah berlaku.sikap Pakatan Haram yang kebanyakan Ahli PAS yang di import dari luar kawasan Sungai Petani.untuk menunjukan bilangan mereka ramai,namun tidak mematahkan semangat NGO-NGO untuk menentang BERSIH 3.0

Antara NGO yang membantah BERSIH 3.0 adalah Persatuan Bekas-Bekas Prajurit,yang di wakili Kapten (B) Mohd Sattar Hj Mohd Saad-Ketua Persatuan Bekas Tentera Malaysia(PBTM) Sungai Petani.PERKASA yang di wakili Mejar(B) Hj Anuar Abdul Hamid,-Pengerusi PERKASA Kuala Muda.

Tujuan NGO-NGO adakan bantahan kerana mereka melihat BERSIH 3.0 merupakan Agenda kepentingan sesuatu parti politik yang mahu mengugat ke amanan Negara,hanya kepentingan politik sesuatu pihak.

Apa yang dapat di lihat,Pakatan haram terpaksa import ahli dari luar untuk membuat huru-hara di Sungai Petani,kekuatan Pakatan Haram di Sungai Petani sudah tiada tambahan bagi Parlimen Merbok,boleh di katakan PKR Merbok sudah hilang taring di sebabkan permasalahan dalaman mereka.

Pisau kedah:-

Pakatan Haram terpaksa import orang luar Sungai Petani untuk membuat kecoh untuk menarik perhatian Masyarakat Sungai Petani yang rata-rata sudah menolak Pakatan Haram,Pisau Kedah juga berbangga dengan semangat yang di tunjukan NGO-NGO berkenaan walau pun tak seramai jika di bandingkan Pakatan Haram yang Import orang luar dari Sungai Petani.


Nantikan Video Pertembungan Di Blog ini

2 comments:

Anonymous said...

SESENGAL UMNO, SENGAL LAGI PAS

aku ingat lagi waktu aku sek men, cikgu aku yg ahli pas kata malaysia semua ketinggalan, kena buat senjata nuklear, lawan dengan barat, bg barat takut kat negara islam. tapi hari ni malaysia buat lynas pun dpa takut mati kena nadir bumi. xtau la cikgu aku p x perhimpunan kat sp. kalau tgk tulisan poster 2 pun, cina yg tulis, yg melayu bangang sgt p ikut kenapa? cina dap babi xmau barat takut kat negara islam ka?
aku dulu belajaq sek men kat pendang, tapi org sp. pas boleh blah dari sp. yg cikgu aku plak, xtau tobat dak lagi. besala, CIKGU KENCING BERDIRI, MURID KENCING BERLARI. kerajaan hapus la cikgu yg pembangkang ni, qeja depa hasut murid ja. Demi Allah aku x bohong.

bekas undi pas said...

pas hanya mahukan kepoentingan poilitik saja sekarang,bukan lagi perjuangan agama,menyesal aku undi pas pilihan raya lepas.pas sekarang dah tak tahu bersyukur nikmat tuhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog