pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, February 15, 2012

Panas !!! Lim Guan Eng mencabar Islam.

Tonton "VID_20120205_184103.3gp" di YouTube

Kelmarin, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng bersama ADUN Komtar, Ng Wei Aik, telah meraikan Hari Valentine dengan mengedarkan 1,000 kuntum bunga "carnation" kepada semua pengunjung-pengunjung di Chowrastar, di Penang.

Tidak kisah lah sekiranya dia ingin menyambut perayaan berkenaan dengan bukan Islam. Tetapi kenapakah LGE dan Kerajaan DAP Penang tidak sensitif dengan pengharaman kepada Umat Islam untuk menyambut hari berkenaan? Bukankah tindakan beliau mengajak Umat Islam untuk meraikan Hari Valentine adalah satu tindakan menghina Islam dan penganutnya?

Bukankah DAP juga yang sebelum ini menyalak dengan menuduh PERKASA tidak sensitif dengan kaum Cina apabila PERKASA menyumbangkan ang pow bersampul putih ketika Tahun Baru Cina yang lepas? Kalau kaum Melayu tidak sensitif dengan adat masyarakat Cina, DAP boleh menyalak. Kenapa Umat Islam harus berdiam diri ketika LGE menghina mereka dan hukum hakam Agama mereka?

Apakah LGE yang tinggal berpuluh tahun di Malaysia tidak mengetahui sambutan Hari Valentine adalah haram disambut oleh Umat Islam?

Sumber FB

Pisau Kedah :-

Lepas ni DAP boleh la ganti PAS,,tiket syurga yang di keluarkan PAS dah tak laku berbanding tiket syurga DAP,di dalam pakatan haram.

Dewan Pemuda Pas bagai "anjing menyalak bukit",salak aja kuat,tapi bukit tak runtuh.,silap tak silap anjing yang menyalak bukit tu lari kecut teloq,kena tuju dengan batu oleh tuannya

Dewan Ulama Pas macam "mentimun",Dewan Ulama Dap macam "durian",bergolek pun kena,tergolek pun kena,last,last,mentimun pun kena cicah buat ulam,,

PAS,PAS Nasib badan la PAS,,dah jadi balaci kena la terima hakikat PAS adalah balaci,mana boleh balaci jadi tuan..

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog