pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, February 28, 2012

Ostaz Khalwat terkantoi lagi...

Kenyataan Badrolamin yang berbunyi;

Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka . Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Pisau Kedah :-

Nak tanya sat Ostaz Khalwat tentang kenyataannya berbunyi "suaminya membawa isterinya dan anaknya pergi secara paksa"..Salah ka suami wanita terbabit memaksa wanita terbabit yang masih sah isterinya keluar dari bilik berkenaan??..berdosa tak dari segi agama islam berdua-duaan dengan muhrim dalam bilik. tambahan bini orang pulak tu??..Kenapa di tangkap dalam keadaan Tuala Lembab,??secara logiknya tak rasa malu kah Ostaz Khalwat sekiranya dia tahu di dalam biliknya ada wanita yang bukan muhrim berkurung pulak tu...dari segi islam memang dah sah haram..tak kan seorang yang bergelar Ostaz tak tahu hukum hakam,,batas,batas yang harus di jaga.

Adakah ini konspirasi apabila Watiwani membuat perjalanan yang agak panjang dari Rompin yang sejauh 150km semata-mata untuk bertemu dengan Badroamin, Adakah ini konspirasi suami Watiwani dan juga UMNO?

Perkara pokoknya sekarang adalah khalwat samada perangkap, konspirasi atau
sengaja nak buat semua tidak timbul, yang penting sekarang jika ada bukti Badrolamin berkhalwat, dia perlu didakwa.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog