pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, February 25, 2012

4 exco Kedah memboikot merupakan Anwarinas yang menenteng Azizan??

Benarkah apa seperti yang di perkatakan Muhammad Fairuz Khairuddin,mantan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang,berdasarkan kemelut yang di hadapi Menteri Besar Kedah Tok Zizan adalah berpunca dari tanggan ghaib yang anti Ketuanan Melayu iaitu Anwar Ibrahim??

Jika benarlah seperti apa yang di perkatakan nampak gayanya ke empat-empat exco yang memberontak merupakan pencacai penjilat Anwar yang anti Ketuanan Melayu dan juga parasit yang akan membunuh PAS dalam diam.

Seperti yang semua kita tahu Anwar tidak menyukai mana-mana pemimpin ulama dalam Pas yang tegas mempertahankan kedudukan Melayu dan Islam kerana mahu prinsip itu diliberalkan.dan tidak hairan la juga Anwar sanggup menyokong keselamatan Israel.kerana cita-citanya inggin menjadi Perdana Menteri.

Muhammad Fairuz juga berkata “Saya sendiri (selaku Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang pada masa itu) berada dalam mesyuarat dan Anwar tidak setuju dengan dasar 50 peratus pemilikan bumiputera untuk tanah rizab Melayu. Anwar mahu dasar tersebut diliberalisasikan seperti sedia kala.

“Namun Azizan tidak berganjak dengan pendiriannya kerana beliau memang dikenali sebagai pemimpin ulama Pas yang berjiwa Melayu dan sejak detik itu, Anwar melalui golongan ‘Anwarinas’ dalam parti Pas merancang untuk menjatuhkan Azizan.

“Sebab itu sehingga hari ini kita tidak mendengar seorang pun golongan ‘Anwarinas’ dalam Pas mempertahankan Azizan. Mana suara Datuk Mahfuz Omar? Mana suara Mohamad Sabu dan naib-naib presiden Pas lain,”

Pisau Kedah :-

PAS dah tak boleh buat apa dah,,golongan Anwarinas yang merupakan parasit di dalam PAS sudah berjaya di serap dalam PAS,,lepas ni kita bakal tenggok parasit,parasit yang seperti di katakan Muhammad Fairuz akan membuat PAS berkubur.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog