pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, February 27, 2012

Ostaz al-khalwati nak saman Blogger ???

Apa Kejadahnya Ostaz khalwat yang kena tangkap basah,blogger pulak nak di saman? itu yang membuat Pisau Kedah hairan kenapa tak di saman JAIP yang tangkap dia tengah bagi kaunseling kat bini orang dalam keadaan berkain tuala.


Mungkin Blogger yang menyiarkan tentang Ostaz Khalwat ni bodoh agama kot? ye la tak tahu ada lesen yang di berikan Imam Mahadi PKR yang menyatakan boleh berdua-duaan dalam bilik untuk kaunseling kepada bini orang dalam keadaan bertuala..


Lepas ni Ostaz Khalwat boleh la berjumpa Wali Terompah untuk menjadi orang perantaraan meminta maaf kepada Allah S.W.T seperti yang pernah Wali Terompah lakukan kepada Adun Selinsing yang di tangkap berdua-duan di dalam gerabak VIP keretapi..sebab tu Wali Terompah di gelar Nabi baru sebab boleh jadi orang perantaraan meminta maaf..lagi pun Wali Terompah iktiraf pemimpin politik mempolitikan Bini orang seperti Mat Komunis (Timbalan Tok Ketua Parti Ajaran Sesat ) dan juga Adun Selinsing.


Bab Adun Selinsing ni bila la lagi Adun berkenaan dan juga Wali Terompah  nak saman Ustaz Saidi yang tangkap Adun Selinsing di dalam gerabak VIP keretapi ?? kesian Ustaz Saidi yang dok tunggu sedia di saman bila mendedahkan Adun Selinsing kena tangkap Khalwat






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog