pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, April 25, 2012

Tu Diaaa..BERSIH 3.0 dah tak laku...Ambiga dah naik gila






Untuk makluman pembaca yang budiman, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) dan juga Polis DiRaja Malaysia (PDRM) Dang Wangi telah mengeluarkan surat kepada penganjur Bersih 3.0 bahawa tidak memberi kebenaran kepada mereka untuk berhimpun pada tarikh 28 April 2012 ini di Dataran Merdeka.

Surat di atas adalah yang dikeluarkan oleh DBKL dan PDRM. Persoalannya...Apakah kesan lanjutan daripada kedegilan penganjur untuk terus mengadakan perhimpunan Bersih 3.0 nanti? Apakah mereka akur dengan perintah yang dikeluarkan?? Bagaimana dengan Bersih 2.0 yang lepas? Pembaca masih ingat lagikah??

Ketika Bersih 2.0 pihak Kerajaan dan PDRM menawarkan Stadium Merdeka untuk mereka berhimpun, tapi tidak diendahkah juga. Huru-hara dan kacau bilau yang mereka lakukan di sekitar bandar K.Lumpur. Bukankah ini menyusahkan warga kota untuk keluar beriadah bersama keluarga. Pelancong juga sukar untuk keluar melawat tempat-tempat menarik di ibu kota yang lebih penting mereka ini telah mencalarkan nama baik negara di mata dunia.

baca lebih lanjut lagi di sini

1 comment:

Anonymous said...

pakat2 la pikiq....jgn kerana nk bersih sangat....jubur penuh ngan najis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog