pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, April 2, 2012

Makluman terbaru kejadian letupan bom di Hadyai

Sebentar tadi Team Media Kedah baru di maklumkan oleh Pegawai Khas Perdana Menteri ,Datuk Latt Shariman, yang juga Ketua Bahagian UMNO Kuala Kedah. Bahawa beliau bersama rombongannya mewakili YAB Perdana Menteri dan rakyat,Malaysia ke Hadyai bagi melawat mangsa mengeboman di Hadyai.

Ada 11 orang rakyat Malaysia yang cedera, malah 3 daripadanya parah.Letupan yang berlaku di Hotel Lee Garden Hadyai itu mengorbankan 3 rakyat tempatan, dan 300 orang lagi cedera. Letupan disyaki berlaku kerana perbuatan puak pemisah yang meletakkan BOM kereta di parking kereta Hotel tersebut.Sehingga kini tidak ada rakyat Malaysia yang terkorban jiwa.

Kita doakan Rombongan Datuk Latt selamat sampai ke destinasi dan selamat pulang ke tanah air.Bukan ramai yang berani masuk zon perang pada waktu-waktu sekarang. Peluru tidak bermata, tidak mengenal mangsa.

Tok Latt memang rajin dalam hal menghantar bantuan ke Thailand ni, malah beliau sendiri mempunyai madrasah dan rumah kebajikan di sana.

Pisau Kedah:-

Bersyukur kehidupan kita di Malaysia yang aman makmur..apakah kita mahu Malaysia menjadi huru hara kerana ketidak puasan segelintir pihak yang mahukan kekecohan berlaku di Malaysia?

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog