pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, April 24, 2012

Panas Gila!!! Pendedahan PAS Kedah dah celaru,,sangup jual maruah Islam demi undi. #saveKedah


Baju Pas di atas mayat si mati..


Gambar ini didedahkan supaya rakyat boleh menilai sendiri betapa celakanya parti pas..Gambar diatas diambil semasa di hospital, dimana seorang ahli dhpp telah meninggal dunia di kawasan utara.. sumber asal Team Media Kedah ambil dari Medan Tempur

Sebelum tu, Team Media Kedah ingin jelaskan, tujuan ini, bukan niat nak memburukkan si mati...Tetapi untuk mendedahkan, kemungkaran dan kebusukkan Pas! Dah tak tahan lagi dengan celaka pas ni..kenapa baju berlogo pas dibawa masuk kedalam keranda untuk disemadikan sekali bersama mayat..?



rakan pas datang beri penghormatan
Adakah dengan membawa baju dhpp Pas, ianya boleh memberi laluan mudah si mati ke syurga? Seperti mana dakwaan Pas semalam ini, di dalam kempen pas kepada mereka..? Kesian dengan nasib keluarga si mati..mungkin keluarga si mati terpedaya dengan janji Pas yang mengatakan, undi Pas masuk Syurga!!

Pas memang dahsyat, sudahlah mereka banyak menyesatkan kaum Melayu Islam, kini bangsa cina pun mereka telah masuk jarun untuk menyesatkannya. Pas oii Pas.. makin lama makin pelik la pulak!





Pisau Kedah :- 
Pas dah celaru dah la ni kerana undi sangup buat apa walau menjual maruah Islam

1 comment:

Anonymous said...

Bodoh punya artikel. Tak payah nak tipulah....org bengong je yg percaya ngan citer hang....artikel kelas kepala lutut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog