pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, April 25, 2012

Ustaz Nasharudin Mat isa buat hal lagi memberi kenyataan yang akan membuat Anwar dan Ambiga naik angin



Nampaknya Ustaz Nasha ini sedang menempah maut. Tindakan beliau yang membidas golongan yang begitu dekat di hati Ketua UMUM fuckatan bakal menamatkan karier politik beliau. Siap perli-perli kelayakan Anwar untuk jadi pemimpin lagi.

Tidakkah beliau takut akan balasan daripada Anu Ghairah Tuhan itu berikutan keceluparan mulut ini?!! Apakah nasib yang menimpa bekas bakal calon MB Selangor yang dipecat tanpa diberikan ruang pembelaan tidak dijadikan iktibar?!!

Sepatutnya beliau melakukan sedikit penyelidikan dahulu sebelum boleh tampil menghentam LGBT secara terbuka. Tidakkah beliau tahu yang Anu Ghairah Tuhan telah mengesahkan sokongan PAS terhadap hak LGBT ini secara unilateral dan tanpa dibantah?!!





Walaupun sudah hampir setahun Anu Ghairah Tuhan mengeluarkan "fatwa" di atas, namun tidak sedikit pun mana-mana peimpin PAS yang berani berdecit untuk membantahnya, melainkan Ustaz Nasha seorang (dulu bersama Hasan Ali).

Kami berasa sangat simpati kepada YB. Ini adalah kerana negara bakal menyaksikan seorang lagi pemimpin PAS yang bertaraf ulama' disyahidkan tidak lama lagi!





Alamak! Siap maki Ambiga lagi...Ini memang sudah HARAKIRI. Presiden PAS pun kecut telor bila dengar nama DEWI Hindu itu.

Atau, apakah ini sebenarnya strategi licik Ustaz Nasha untuk membolehkan beliau ditendang, dan bukannya keluar daripada PAS (tidak jatuh TALAK TIGA) bagi merealisasikan usaha beliau dan Dr Hasan Ali untuk menubuhkan Kerajaan Perpaduan bersama-sama UMNO?!! 


Sumber :- mymassa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog