pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, April 24, 2012

Panas gila beb !!! Phahrolrazi buat hal lagi dengan memberi kenyataan yang boleh membuat Azizan di kecam selepas ini #saveKedah

Wow,,tok lebai PAS yang mengatakan mereka memperjuangkan islam tapi nak memperluaskan lesen rumah urut,,BN perintah dulu tak sampai tahap macam ni,la ni bila parti yang mengaku memperjuangkan Islam lebih rela maksiat berlaku di Kedah.

Pisau Kedah berpendapat kenyataan Phahrolrazi ini nak nak menjatuhkan Azizan,dalam keadaan pentadbiran Azizan yang agak tertekan dengan permasalahan saman yang di kenakan terhadap Kolej Universiti Insaniah yang gagal membayar hutang kepada kontraktor,Phahrolrazi bagai dengan sengaja menambah derita Azizan dengan menimbulkan isu baru.

Azizan pasti kecewa dengan kenyataan musuh dalamannya ini..Phahrolrazi semestinya mempunyai agenda tersendiri apabila mengeluarkan kenyataan ini.Bagi Pisau Kedah,ini merupakan game yang cuba di cetuskan Phahrolrazi untuk menjatuhkan Azizan..tapi kebodohan Phahrolrazi apabila membuat game ini,dia terlupa malapetaka kenyataan yang di buatnya bakal di terima PAS,bukan sahaja Azizan yang terima.

Phahrolrazi merupakan golongan Anwarinas,,golongan Anwarinas cukup bijak membuat konspirasi..tapi sayang konspirasi yang di lakukan kali ini bukan terhadap BN tetapi konspirasi yang di lakukan menampakan ianya terhadap Azizan,Menteri Besar Kedah..

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog