pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, April 23, 2012

BERSIH 3.0 sudah tidak releven lagi "katakan tidak pada BERSIH 3.0


Demonstrasi satu perbuatan menunjukan ketidak puasan hati,di dalam ketidak puasan hati
seseorang,ianya boleh membawa kemusnahan,kesengsaraan..


Di dalam ketidak puasan hati pakatan haram yang mahukan kuasa,sebenarnya pakatan haram sudah lari dari sistem demokrasi,kerana mengheret segelintir rakyat untuk mencetuskan keadaan kurang selesa kepada majoriti rakyat yang mahukan keamanan Negara.


Pisau Kedah :-
Apa motif demonstrasi BERSIH 3.0 di adakan,sedangkan lebih dari sebahagian tuntutan yang di tuntut BERSIH 2.0 sudah SPR luluskan di dalam penambahan baik sistem pilihan raya di Malaysia melalui penubuhan jawatankuasa PSC yang di angotai juga oleh pemimpin pakatan haram ,apa lagi yang pakatan haram tidak puas hati?..nampak sangat pakatan haram ada agenda lain untuk demonstrasi BERSIH 3.0 pada 28hb ni.


Sebelum pakatan haram mengheret segelintir rakyat ke arah jalan kebinasaan BERSIH 3.0,,pakatan haram perlu membersihkan dahulu ketua pemimpin mereka dari keruntuhan akhlak..bagaimana mahu mentadbir malaysia sedangkan sesetengah barisan pemimpin di dalam pakatan haram tidak bersih akhlaknya.
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Anonymous said...

apakah kamu tahu apa itu haram?. apakah mereka ini seperti babi dan anjing?. kalau itu tuduhan kamu, muhasabahlah diri. ini sebaiknya.

Fauzi Hamid said...

pakatan haram..pakatan yang rapuh..pakatan haram tiada perjanjian yang sah.DAP,PKR & PAS tidak pernah mendaftar pakatan yang di namakan Pakatan Rakyat,maka dari segi lain ianya boleh di katakan haram.sebab tak berdaftar..

Anonymous said...

tanpa nama di atas..

hang ni dok sokong pakatan haram sepatutnya hang yang kena bermuhasabah diri.bengap punya orang.sangup jadi penjilat najis DAP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog