pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, April 29, 2012

Ambiga cuba lari dari bertanggungjawap keganasan BERSIH dan menyalahkan Unit Amal Pas kerana ganas.

Dalam sidang media Ambiga menyalahkan Unit Amal Pas yang bertindak ganas,kerana cuba lari dari bertanggungjawap ke atas keganasan yang berlaku..


Dimana hak asasi pihak polis yang bertugas,kerana mereka juga manusia yang mempunyai hak asasi seperti manusia lain.kemana perginya yang mengatakan mereka memperjuangkan hak asasi manusia.apakah polis yang cedera di pukul pendemonstrasi tidak mempunyai hak asasi sebagai manusia?


Demonstrasi dalam erti kata lain berhimpun menunjukan ketidak kepuasan hati.Ambiga seharusnya patut tahu sekiranya seseorang itu dalam keadaan ketidak puasan hati.terlalu sukar kawal pemikiran,tambahan pulak apabila di provok pemimpin mereka.


Ambiga tidak boleh lari,kerana Ambiga merupakan orang yang bertanggungjawap mengerakan BERSIH.dan Ambiga juga yang memberi jaminan himpunan akan aman,tapi hakikatnya kekecohan yang berlaku sehingga tidak terkawal.


Anwar juga tidak boleh lari dari bertanggungjawap kerana memprovok perserta supaya bertindak ganas dengan merempuh halangan Polis..apakah sikap begini kita nak jadikan Perdana Menteri?mengalakan rakyat bertindak ganas.


Kepada yang di tangkap dan bakal di tangkap pihak berkuasa,apakah Ambiga akan membantu anda?apakah anwar akan membantu anda?


Untuk pengetahuan yang kena tangkap dan bakal di tangkap.Ambiga tidak akan bertanggungjawap.Anwar juga tidak akan bertanggungjawap..malahan kebanyakan pemimpin pembangkang tidak akan bertanggungjawap walaupun mereka yang telah memprovok anda dengan menaikan kemarahan anda supaya bertindak di luar kawalan..



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anti Kotok said...

Keling betina ni patut diambil tindakan tegas oleh pihak polis.Pasti kan nobody above the law.

Jangan sampai rakyat biasa pula yg naik geram jadi polis taruh sama keling betina ini.

Anonymous said...

PARTI ANJING SETIA(PAS) sanggup dipersalahkan la bro...

janji kak long paria diorang ni terlepas...

yg mana dah kena angkut ni pandai3 la cari duit nak bayar denda...

moshe nik ajis pun cuma bagi rm20 jer kat pendemo takkan nak bagi berpuluh or ratusan ribu untuk bayar denda kot...

sendiri mau ingat la wahai kaldai pakatan...

pejuang hamas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog