pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, June 18, 2012

Video Eksklusif !!! Antara Pakatan Haram dan UMNO siapa yang berjihad untuk Umat Islam

Ketika Umat Islam di Iraq di serang, Paul Folfowitz di kecam hebat kerana mengarahkan Iraq di serang dan membunuh Umat Islam di Iraq pada tahun 2003. Namun Anwar Ibrahim tanpa rasa bersalah telah bersekutu dengan Paul Folfowitz di dalam Foundation For The Future.

Untuk pengetahuan semua Foundation For The Future telah di tubuhkan pada tahun 2005, Lembaga Pengarahnya adalah Paul Folfowitz dan bagi membuktikan Anwar begitu rapat dengan Paul Folfowitz klik sini.

Persoalannya mengapa hingga ke hari ini tak ada siapa pun yang berada dalam PAS berani mempertikai keakraban Anwar dengan Paul Folfowitz manusia yang bertanggungjawap ke atas kematian Umat Islam di Iraq setelah memberi arahan supaya Iraq di serang

Di mana perjuangan PAS yang mengatakan memperjuangkan Islam sehinggakan sangup mati syahid mempertahan maruah Islam di masa Anwar Ibrahim dengan terang-terang bersekutu dengan Paul Folfowitz. Di mana semangat perjuangan PAS? kenapa PAS langsung tak berani bersuara mempertikai kerjasama di antara Anwar dan Paul Folfowitz? Apakah PAS sangup menjadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri  setelah terbukti telah berkerjasama dengasn orang yang bertanggungjawap ke atas kematian Umat Islam Iraq ?

Ketika dunia di kejutkan dengan serangan Amerika terhadap Iraq, Pemimpin pertama Islam yang berani mengkritik adalah TUN Mahathir yang ketika itu menjadi Perdana Menteri Malaysia. Tun Mahathir menyifat serangan tersebut merupakan pencabulan undang-undang dan amalan antrabangsa.


Pelbagai bantuan telah Tun Mahathir hantar ke Iraq untuk membantu Umat islam di sana, namun Tun Mahathir tetap di gelar Maha Zalim ketika itu oleh PAS hanya kerana politik tanpa memikirkan perjuangan terhadap Umat Islam yang telah di lakukan Tun Mahathir. 

Bagi memperjelaskan jihad yang di lakukan Tun Mahathir sebagai pemimpin UMNO terhadap Umat Islam Ummi Hafilda akan menceritkan bagaimana pengorbanan Tun Mahathir terhadap Umat Islam dunia dan jika nak di bezakan dengan Anwar Ibrahim yang bakal di angkat sebagai Perdana Menteri  oleh parti yang mengaku memperjuangkan islam bagaikan langit dan bumi jauh berbeza.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog