pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, June 25, 2012

Din Puduraya kantoi menipu Melayu di Himpunan Hijau Johor

Semasa di Ceramah Perhimpunan Hijau ke Putrajaya di Ledang pada 17hb Jun 2012 jam 9.30 malam, Salahuddin Ayub telah menipu rakyat dengan mengatakan bahawa dibawah perkara 153 Perlembagaan Persekutuan telah dijanjikan pendidikan percuma.

Jika pembaca lihat didalam video dibawah, diberikan juga penjelasan mengenai mengapa kami kata dia menipu.


  

Bayangkan apakah ini cara seorang Naib Presiden PAS memberi ceramah dengan penipuan? Sengaja mengelirukan orang-orang melayu. Boleh Keris kata dia munafik kerana meletakkan bohong hanya untuk menimbulkan kebencian dan kekeliruan.

Sekarang ini Salahuddin Ayub memang sudah tidak relevan. Kalau Hak Keistimewaan Orang Melayu pun dipusingkan dan mungkin dia sendiri tak faham maka jangan sebut tentang mahu mempimpin orang melayu di Malaysia. Dasar penipu! -K7L


Pisau Kedah :-

Sampai bila la puak-puak PAS dok kena kencing dengan pemimpin depa ni kasihan Pisau Kedah tengok. 

Yang rasa baru nak follow jadi totok PAS tu muhasabah la dii anda sebelum terlambat, jangan di biarkan anda di lihat sebagai orang bodoh setelah ikut pemimpin yang bodoh dan kaki kencing rakyat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog