pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 1, 2012

Melucukan !!! Akhirnya Muka VVIP Pulau Pinang Yang Berpewatakan Islamik dan Warak Kaki Perpoya-Poya Terdedah


Sebelum ini blogger pro UMNO mengatakan ingin mendedahkan gambar seorang VVIP Pulau Pinang yang terkenal di kalangan PAS Pulau Pinang dengan sikap Islamik dan Warak terkantoi perpoya-poya tidak menjadi, apabila blogger Pakatan Haram dengan sendiri yang mendedahkan gambar berkenaan.


Mari kita lihat gambar berkenaan.


Pasti semua mengenali gambar lelaki berkenaan yang tersenyum girang di sebelah pelayan kelab malam yang sedang memegang segelas beer.

Bukankah lelaki yang dalam gambar di atas terkenal dengan gelaran lidah biawak ?

Namun PAS, sebelum ini pernah mengiktiraf lelaki berkenaan bersikap seperti Khalifah Umar Abdul Aziz di dalam menjadi pemerintah di Pulau Pinang.

Apakah sikap yang suka berpoya-poya lelaki lidah biawak ini boleh di iktiraf seperti Khalifah Umar Abdul Aziz seperti yang di lakukan PAS untuk mengiktiraf kepimpinannya ?

Khalifah Umar Abdul Aziz yang sebenarnya kaki berpoya-poya ka ? ( Di Harap PAS Boleh Menjawap )

Sekiranya PAS menafikan sikap Khalifah Umar Abdul Aziz yang sebenar bukan kaki berpoya-poya, bagaimana pulak dengan gelaran Umar Abdul Azizi yang di berikan PAS terhadap lelaki lidah biawak dalam gambar berkenaan ?

Ternyata lelaki lidah biawak berkenaan yang di agung-agungkan PAS langsung tidak sama dengan sikap sebenar Khalifah Umar Abdul Aziz.



Pisau Kedah :-

Mampus la si lidah biawak akan di hentak isterinya yang di katakan garang macam singa sebab terkantoi sedang berpoya-poya dengan amoi cun..

1 comment:

manjung TIBAI said...

Heheheh...Tak sanggup rasanya nak tengok muka lidah bewak tu bila kena debik dengan singa betina yang garang tu...huhuhu kesiannya dia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog