pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, October 19, 2012

Terpanas !!! Rektor KUIN Kesayangan Azizan Razak Gadai Bangunan Empat Blog Kampus KUIN Dengan Harga Mencecah Hampir RM5 Juta

Lama Pisau Kedah tak tengok cerita Kolej Universiti Insaniah (KUIN) di blog BERITAKUIN. Bila buka untuk membaca di blog berkenaan agak terkejut Pisau Kedah apabila blog yang selalu menceritakan permasalahan KUIN mengatakan Rektor KUIN kesayangan Azizan Razak, Prof Dato' Dr Jamil Osman telah mengadaikan bangunan empat blok di Kampus Mergong dengan harga hampir RM5 Juta bagi mendapatkan duit untuk membayar hutang-hutang yang tertangguh begitu lama.

Prof Dato' Dr Jamil Osman, Rektor Kolej Universiti Insaniah (KUIN)


JAMIL GADAIKAN KUIN DENGAN MENGGADAI HANYA BAGI DAPATKAN 5 JUTA

Admin menerima email dari pemberi maklumat yang diminta merahsiakan namanya. 
Isunya apa yang telah ditimbulkan oleh admin pada minggu yang lalu mengenai Jamil dan kroninya telah sanggup bertaruh nyawa menggadaikan bangunan 4 blok di Kampus Mergong bagi mendapatkan sejumlah yang banyak(menurut sumber sebanyak bernilai RM 5 juta) bagi membayar hutang-hutang yang sangat kritikal yang tunggu masa untuk dikenakan saman mahkamah. 
Sumber dalaman Ibu Pejabat Bank Islam di sebuah kawasan dalam Malaysia telah mengesahkan bahawa pada 12 Oktober 2012, Jamil dan kroninya yang Besar telah berjaya menggadai  4 bangunan KUIN hampir RM5juta bagi  melangsaikan semua hutang-hutang yang  belum dibayar.   
Romily Holding juga bergelut sakan nak selesai hutang-hutang yang Shaya tinggalkan terutamanya dengan MBI yang digunakan untuk Kulliyah Medic.

Kenapa sangat Besar mampu melakukan penggadaian tersebut? Kerana Bigbos Bank Islam tu ada hubungan kekeluargaan dengan dia (menurut pemberi maklumat ialah besan ), mudah la dia nak urus untuk pelingkop KUIN, inilah islamisasi dan perbankan islam yang Jamil dok laksanakan di KUIN.  Jamil sedang berusaha membayar semua hutang tapi dia akan tinggai hutang bangunan. 
Amat malanglah siapa yang akan pegang KUIN selepas Jamil berambus dari KUIN kerana terpaksa memikirkan cara nak bayar hhutang yang ditinggalkan Jamil.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog