pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 22, 2012

Panas !!! Cerita Yang Pasti Tidak Akan Di Ceritakan Mana-Mana Media PR (Pakatan Republik)

Bertapa perihatinnya Perdana Menteri Malaysia YAB DS Najib Razak terhadap rakyat di Malaysia ini yang telah berjaya mengharumkan nama Malaysia di pentas dunia.

Walaupun sibuk dengan agenda pentadbiran Negara, ianya tidak menjadi satu penghalang buat Perdana Menteri yang disayangi majoriti rakyat di Malaysia sentiasa bersama rakyat.

Terbaru, Perdana Menteri Malaysia, Yab DS Najib Razak melalui laman twitter peribadi beliau telah ucapkan tahniah kepada dua orang wira Negara yang telah mengharumkan nama Malaysia dipentas masing-masing.


Kejayaan Datuk Lee Chong Wei menewaskan pemain China, Du Pengyu dengan 15-21, 21-12, 21-19 di perlawanan akhir Terbuka Denmark 2012 telah mendapat ucapan tahniah dari YAB DS Najib Razak dan Isteri .

Lee Chong Wei

Selain itu YAB DS Najib Razak dan Isteri juga telah memberi ucapan selamat ulang tahun kelahiran kepada pemain badminton no 1 dunia itu apabila genap umur yang ke 30 di hari kemenangan dalam perlawanan Terbuka Denmark 2012.

Manakala di pentas pemotoran, YAB DS Najib Razak telah ucapkan tahniah kepada perlumba Negara, Zulfahmi Khairuddin yang mewakili pasukan AirAsia-SIC-Ajo setelah mengharumkan nama Negara dengan menduduki tempat ke2 dan menjadi rakyat Malaysia yang pertama berjaya menaiki podium Grand Prix Dunia dalam kategori moto 3, motorcycle 250cc.

Zulfahmi (kiri) muncul pelumba pertama negara menaiki podium apabila meraih tempat kedua acara Moto3, GP Malaysia di Sepang, semalam.

Yang lebih menariknya kejayaan itu telah tercatat dalam perlumbaan Malaysian Motorcycle Grand Prix yang di adakan di Litar Antarabangsa Sepang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog