pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, September 19, 2012

Gempar !!! Penuntut Pro-M Khalid Mohd Khalid Sahaja Menghina Sultan Kerana Allah S.W.T ?? #AnspirasiMahasiswa



Berikut adalah kenyataan yang diambil daripada FB Khalid Ismath. Seorang penuntut UiTM yang membawa semangat Pro-M. Inilah bukti penentangan mereka terhadap institusi negara. Pro-M sebenarnya membawa aspirasi pembangkang. 

Dek kerana telah hadam doktrin pembangkang, kini Khalid telah menunjukkan belangnya tanpa segan silunya dengan biadap terhadap sultan. Keris rasa dia ini bukan melayu sebab itu dia sanggup cakap begitu.


Kepada seluruh rakyat Malaysia, ini baru seorang daripada Pro-M yang keluar kenyataan dan lazimnya pendirian mereka semua sama. Bayangkan jika anak-anak kita terlibat dengan Pro-M yang kini menjadi militan pembangkang. Agak-agak apa jadi kepada negara jika golongan muda di IPT diresapi dengan dakyah militan pembangkang yang dibawa oleh Pro-M?

Apakah kita mahukan lebih ramai lagi golongan mahasiswa diperalatkan dan diubah menjadi biadap sebegini? Tidak cukupkah lagi dengan pijak gambar Perdana Menteri kini Sultan pula dihina? Inilah pelajar hasil Pro-M yang juga menjadi medan kelahiran golongan mahasiswa berfahaman militan doktrin pembangkang.

Ini bukan seperti yang dibawa oleh AspirasiMahasiswa. Mereka tidak terikat dengan dakyah bodoh dan rela diperalatkan oleh pembangkang sebagai militan. Kepada para pelajar yang akan menghadapi pilihanraya kampus, Keris sarankan supaya menolak Pro-Militan yang tidak sama sekali membawa #AspirasiMahasiswa.
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog