pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 26, 2012

Lawak gila !!! Komuter tak ada cermin sisi di jadikan satu isu pembangkang nak jatuhkan @NajibRazak



Keras perut Pisau Kedah melihat taraf kebengapan penulis yang bertanggungjawap membawa keluar artikel di dalam lidah rasmi  PKR yang langsung tak tahu perkembangan semasa berkenaan komuter di dunia apabila mempertikaikan Komuter tanpa cermin sisi.


Tak logik akai la pengendali komuter mampu melihat komuter yang panjang melalui cermin sisi. Sebagai langkah keselamatan yang lebih walau pun komuter mempunyai ciri-ciri keselamatan sendiri seperti sensor di pintu tak salah rasanya pihak pengendali komuter menempatkan pegawai bagi menambahkan keselamatan walau pun tak pernah lagi la dengar orang membuat rungutan komuter tak selamat. Mungkin Pisau Kedah yang duduk di Kedah tak tahu bahawa dah beribu orang cedera dan mati di sebabkan tak sempat naik komuter di sebabkan tiada cermin sisi.


Pisau Kedah sarankan kepada penulis artikel tersebut lepas ni mempersoalkan pulak komuter paling laju di Jepun sebab di ciptakan tidak mempunyai cermin sisi untuk melihat penguna naik. Setiap sensor yang di letakan di pintu komuter tak selamat berbanding cermin sisi.

Di harapkan penulis artikel dalam lidah rasmi PKR tu tidak mempertikai komuter di Malaysia tak ada sport rim dan tak guna tayar getah untuk bergerak.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog