pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, March 24, 2012

Tu Dia...Anwar di sambut Pemuda Kedah...(A.B.A.I)




Semalam di beberapa tempat tercetus demo anti Anwar! Demo yang dilakukan oleh Pemuda Melayu menolak kedatangan Anwar bersama konco-konconya berceramah di Kedah. Demo yang di lakukan beberapa tempat serentak petang semalam, menandakan rakyat Kedah menolak Ketua Pembangkang itu untuk berceramah menabur onar serta dusta di Kedah.


Kesannya terserlah apabila kempen A.B.A.I (Asalkan Bukan Anwar Ibrahim) yang dilakukan selama ini telah tersemat di hati rakyat Kedah. Hinggakan ada yang mengakui, Anwar Ibrahim bukanlah calon yang layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Orang yang mempunyai masalah moral seperti Anwar tidak harus menjadi pemimpin.

Macam mana nak jaga sebuah negara, jika peribadi dan perangai sendiri pun dia tak boleh kawal? Apakah orang rosak akhlaknya ini boleh diharap untuk memimpin sebuah negara Islam? Kalau Anwar menjadi pemimpin negara, nescaya punah ranah dan kacau bilaulah negara Malaysia.




Pisau Kedah :- 


Dengar kata puak Pemuda PAS Kedah pun dah menolak Anwar dan juga golongan Anwarinas di dalam parti Mereka...rata-rata pemuda Kedah tak kira parti PAS atau UMNO menolak Anwar" Say No To Anwar and Anwarinas"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog