pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, October 19, 2011

PANAS! Portal dan blogger Pakatan HARAM Mengamuk bila kisah ramas nenen di dedahkan..

kisah panas..


Salam ukhwah semua,

Walaupun aku ni blogger baru, dan blog ni baru setahun jagung di tubuhkan. Namun sakit mata aku melihat portal dan blogger2 Pakatan yang meroyan apabila kisah anak guan eng meramas nenen di dedahkan.

Semua mengatakan kisah itu fitnah, apakah benar ia fitnah?

Kalau fitnah bagaimana blogger pro UMNO boleh mengenali gadis yang diraba oleh anak guan eng itu, sedangkan gadis itu berada di London (kononnya) dan hanya sesekali balik ke Malaysia. Benarkah gadis tersebut tidak mempunyai hubungan dengan anak guan eng? ada blog yang kata ada, ada portal kata hanya kawan, ada yang kata tak kenal langsung.

Mana satu yang betul ni? Kalau nak menafikan pun, buat la secara terancang. Nampak sangat dah kantoi ni..

Bagaimana pula isu RM200k itu boleh timbul? Pihak pemberi maklumat, mendedahkan guan eng merasuah gadis tersebut untuk menutup mulut dari diketahui umum dan media. Kalau perkara tersebut fitnah dah tidak benar, buat apa nak rasuah RM200K?

Lagi satu, apahal guan eng dan kit siang takut sangat kalau benda tak salah? mengelabah semacam saja pun.

Aku harap, guan eng mengambil tindakan undang2 terhadap blogger yang dia kata fitnah tu. Biar ada siasatan, lalu kita tahu siapa benar dan siapa salah!

Pssst: nampak mengelabah semacam saja puak sebelah sana tu.. sahih ada apa2 ni..

3 comments:

Anonymous said...

son of bitch you fking ass hole, pui! shame on you! im gona leave this shit third world country with alots of corroption and unjust. Pui. especially to people like you! BITCH can use google translator if you cant read english. Thats all your kind like to do.

Anonymous said...

Tuhan akan punish kau - si penfitnah.

Ajika said...

Sabar,sabar,sabar orang sabar selalunya untong, buat kajian berita yang dibaca , jangan terus kutok saja. fikir fikirkanlah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog