pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, May 30, 2012

Rakyat Johor tolong ambil perhatian,,Sultan Johor kini di serang penderhaka.


Pemimpin pakatan haram kini bertubi-tubi menghantam Sultan Johor yang kononnya tidak perihatin terhadap rakyat setelah membelanjakan setengah Juta untuk membeli no Plat WWW 1..

Sebelum ini Si Nizar yang cukup terkenal dengan penderhakaan terhadap Sultan telah mempertikai pembelian no Plat oleh Sultan Johor (klik di sini ) dan terbaru S Gobi Krishnan yang sokong Malaysia di jadikan Negara Komunis telah mempertikai Sultan Johor membeli no plat WWW 1..

Apakah menjadi satu kesalahan sekiranya Sultan membeli no plat ?.walaupun Sultan Johor membeli dengan harga berjuta pun semua orang sudah tahu Sultan Johor mampu beli,kerana Baginda mempunyai perniagaan sendiri,bukannya mengunakan wang rakyat untuk membeli no plat.




Dalam twitter yang terakhir si pelaq ni cukup biadap..siapa dia untuk menasihat Sultan Johor..kenapa Si Pelaq ni tak fikirkan walau pun berjuta Sultan Johor membeli no plat WWW 1,tetapi pulangan duit itu adalah kepada Kerajaan Malaysia melalui Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) maka duit hasil penjualan no plat berkenaan akan di pergunakan Kerajaan Malaysia yang banyak memberi Kebajikan pada rakyat Malaysia.

Mengapa perlu mempertikaikan sebelum memikirkan ke mana perginya duit yang di gunakan Sultan Johor untuk membeli no plat yang di jual JPJ melalui bidaan terbuka.semua orang dalam Malaysia ada hak membida no berkenaan,dan pulangannya adalah pada Kerajaan Malaysia.

Apa Pisau Kedah mahu perkatakan Pakatan Haram cuba mengunakan cara ini untuk membuat rakyat rasa benci pada Sultan-Sultan Melayu dan pada yang sama mereka mahu menghapuskan Malaysia Kedaulatan Raja-Raja,dan mahu menjadikan Negara Malaysia sebagai Negara Republik

1 comment:

Anonymous said...

celaka lahanat paria ni kalau di Thailand dah lama kena pancung..bertuah betul keling pemakan bangkai ni idup kat malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog