pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, November 3, 2011

Tabik hormat untuk pihak POLIS..

Sebelum ni pihak Pas mengatakan tentang SEKSUALITI MERDEKA pihak berkuasa sepatutnya bertanggung jawap.





KUALA LUMPUR, 3 Nov – Polis Diraja Malaysia (PDRM) mulai hari ini mengharamkan sebarang majlis yang dilakukan mana-mana penganjur berkaitan dengan program ‘Seksualiti Merdeka’ demi ketenteraman awam.
Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata polis telah mengenal pasti dan akan memanggil kesemua mereka yang terlibat dalam penganjuran program itu termasuk Datuk S. Ambiga untuk dirakam keterangan mereka.
“Polis akan mengambil tindakan di bawah Seksyen 27 A (1) (C) dan juga 298 A Kanun Keseksaan untuk menghalang sebarang penganjuran majlis itu,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.
Beliau berkata undang-undang di negara ini tidak mengiktiraf kegiatan songsang yang boleh menghancurkan kehidupan beragama di negara ini.
“Polis menerima banyak bantahan dari pihak Badan Bukan Kerajaan termasuk badan Agama Islam dan bukan Islam yang bimbang majlis ini akan menimbulkan suasana tidak harmoni, perasaan permusuhan serta mengganggu ketenteraman awam,” katanya.

Harap pihak polis benar-benar ambil tindakan bukannya bercakap kosong..semakin hari,semakin berani puak2 yang tak bertanggung jawap memburukan imej undang-undang keselamatan Negara Malaysia..terutamanya Ambiga..dah beberapa kali Ambiga membuat onak dan duri di dalam Malaysia,,sehinggakan PAS bagaikan terkena nasi kangkang Ambiga membuatkan PAS terbodoh seketika dan terlupa tentang tuntutan IFC yang pernah dahulu PAS mengeluarkan kenyataan berjihad menentang musuh Islam yang bernama Ambiga..tapi demi ketamakan kuasa PAS sanggup membuang matlamat memperjuangkan Islam.setelah bergerak bersama di dalam DEMONSTRASI BERSIH 2.0.dan sekali lagi apa bila Ambiga mencabar kesucian Islam dengan bergerak bersama dalam program SEKSUALITI MERDEKA anjuran MAJLIS PEGUAM dan SUARAM..
Inner Circle Anwar – Dari kiri, Lee Khai Loong (Ketua Koodinator Youth For Change), Elizabert Wong, Yap Swee Seng (Pengarah Eksekutif SUARAM), Cynthia Gabriel (Aktivis SUARAM), Murphy Pakiam (Ketua Biskop Kristian) dan Tian Chua. Mereka berkunjung ke rumah terbuka Anwar pada tahun 2007.
Apa kaitnya SUARAM dengan MALAYSIA KINI dan ANWAR sila klik di sini

Apakah PAS hanya berdiam apabila rakan seangkatan mereka benar-benar mencabar kesucian Islam?????...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog