pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, February 4, 2013

Hot !!! Kami Desak Azizan Razak Bubar DUN Kedah Sebelum Selangor #BubarDunKedah


Apa yang dapat Pisau Kedah lihat, semakin hari semakin tertekan Azizan Razak menghadapi tekanan di sebabkan kelemahannya di dalam mentadbir kerajaan negeri dan permasalahan kesihatannya yang di lihat menjadi penghalang kepada Azizan Razak menjalankan tugas dengan sempurna.

Apa yang dapat Pisau Kedah lihat dan dengar, tahap kesihatan Azizan Razak sejak kebelakangan ini sememangnya tidak begitu elok untuk Azizan Razak memikul tanggungjawap sebagai Menteri Besar. Dalam 5 tahun menjadi MB dah berpuluh-puluh kali sudah di masukan ke Kedah Medical Center (KMC).

Selain mengidap penyakit Jantung, tahap kencing manis yang di hadapi pun sudah tinggi sehingga membuatkan penglihatan Azizan Razak menjadi rabun dan hanya terhad kepada beberapa meter sahaja.

Di sebabkan permasalahan kesihatan Azizan Razak dan di tambah pulak dengan tidak cekap di dalam mengurus tadbir, Pisau Kedah lihat orang di sekeliling Azizan Razak telah mengambil kesempatan di atas kelemahan yang ada pada Azizan Razak.

Pisau Kedah yakin, banyak projek merosakan Kedah bukannya datang dari cadangan Azizan Razak, sebaliknya segelintir puak-puak lanun di sekeliling Azizan Razak yang berada dalam Wisma Darulaman, dok atur semuanya dan ada di antara mereka adalah penyokong kuat musuh Azizan Razak dalam PAS di Kedah, iaitu  Phahrolrazi. 

Azizan Razak hanya di lihat menjadi kambing hitam sahaja di dalam memegang jawatan sebagai Menteri Besar.

Bagi Pisau Kedah, elok la Azizan Razak bubar DUN Kedah terlebih dahulu dari terus di kambing hitamkan oleh segelintir puak-puak lanun di sekelilingnya.

Rakyat Kedah sudah cukup menderita di sebalik kelemahan pentadbiran Azizan Razak yang di kambing hitamkan puak-puak lanun yang terdapat dalam Wisma Darulaman.

Sekiranya Khalid Ibrahim mengatakan akan bubar DUN selepas sambutan CAP GOH MEI, tak salah rasanya Pisau Kedah bersama Team Media Kedah mencabar Azizan Razak membubarkan DUN selepas sambutan Tahun Baru Cina.

Azizan Razak patut sedar !!! cukup-cukup la di jadikan kambing hitam di atas kelemahannya menjadi MB oleh puak-puak lanun yang terdapat dalam Wisma Darulaman.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog