pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, January 16, 2013

Hott !!! PAS Kedah Kecut Teloq Mempertahankan Islam Di Sebabkan Patrick Teoh #tukarkedah


Apa dah jadi ni dengan Dato Ac Mizal dan Patrik Teoh lahanat DAP sehingga marah benar Dato' AC Mizal dalam laman Twitternya awal tadi kepada Patrik Teoh lahanat DAP ?


Disebabkan PAS Kedah bertelagah dengan DAP Kedah berkenaan garis panduan baru yang di letakan PAS Kedah, Patrik Teoh si DAP lahanat telah menghina Islam melalui laman facebook miliknya dan telah di printscreen Dato' AC Mizal yang begitu terhina dengan tindakan Patrik Teoh menghina Islam.

Tidak beberapa lama selepas itu, Status yang di tulis Patrik Teoh dalam laman FB  telah di padamnya sendiri setelah menyedari ianya bakal menaikan kemarahan Umat Islam Malaysia.

Patrick Teoh
Pengakuan Patrick Teoh Melalui Laman Twitternya

Pisau Kedah yakin pastinya blogger pencacai PAS Kedah yang di ketuai Zulkifli Yahaya (Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kedah ) tidak akan berani menghantam Patrik Teoh kerana dia merupakan penyokong tegar DAP yang selama ini di jilat PAS.

Kalau lah perkara begini di laku MCA pastinya blogger pencacai PAS Kedah akan meroyan gila khinzir menghentam MCA tapi kalau DAP yang lakukan pastinya akan di pertahankan sehinggakan sanggup menjilat kekotoran DAP supaya di lihat bersih di mata Umat Islam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog