pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, April 30, 2012

Panas!! Zuraida Mak Lampir rasa bangga di kelilingi jantan separuh bogel di masa BERSHIT.



Hahaha ini first time aku tengok mak lampir muka pucat lalu depan abang polis walaupun dia diekori oleh 2 ekor bodyguard yang jalan separuh bogel kerana cuaca panas terik..Rakan Blogger MTK iaitu APA terpaksa mengiringi wakil rakyat kawasan beliau untuk keluar dari kawasan itu..
Sebenarnya Zuraida mak lampir terperangkap di Jalan Masjid India berhampiran Wisma Yakin setelah lari dari semburan air dan gas pemedih mata FRU.Gambar diatas diambil selepas 3 jam semburan pertama dilakukan anggota polis dan keadaan agak reda sedikit dan pihak polis dalam operasi flushing out perusuh perusuh yang menyorok di Jalan Melayu.
lepas keluar dari geng polis mula belagak kuat

Bro APA terpaksa mengiringi wakil rakyatnya keluar 

Mungkin agaknya kerana dah tak tahan menyorok dan rasa nak terkencing Mak Lampir terpaksa keluar dari tempat persembunyian nya yang aku tak pasti kat mana betul betul ditempat aku berada,hanya mendapati dirinya berhadapan dengan puluhan anggota polis sedang marah yang sedang melakukan tangkapan terhadap siapa sahaja yang disyaki.

Baca selanjutnya

2 comments:

Kucing Parsi said...

haha... kak zu memang cool. tak macam kak ijat selak kain sendiri. hahaha

Anonymous said...

aku cadangkan ngo semua yang anti bersin supaya membuat tindakan berikut :-
hantar memorandum kepada suhakam, bar counsil membantah dan menyatakan betapa kecewanya rakyat terhadap keganasan yang dicetuskan olih kumpulan pendemo semasa demo bersih yang baru berlaku. mendesak bar counsil memecat keahlian lawyer2 yang terlibat dengan demo bersin kerana keganasan yang telah pendemo lakukan. mendesak nwar berahi dan azmin bertanggungjawab di atas rempuhan olih puak pendemo. sekiranya ini mereka tidak lakukan, bermakna mereka sampai bilapun tidak ikhlas dalam memperjuangkan hak asasi dan hak orang awam yang cintakan keamanan. memorandum juga hendaklah dihantar kepada pejabat peguam negara dan badan kehakiman agar kumpulan demo bersih ini dituduh dan dihukum dengan sewajarnya.
ingat bukan mereka sahaja yang mempunyai hak bersuara - rakyat majoriti juga mempunyai hak bersuara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog